اتوسیس اتوسیس .

اتوسیس

قیمت صندلی ماساژور

مزایا و ویژگی های صندلی ماساژور
یکی از نکاتی که قبل از خرید صندلی ماساژور باید به آن توجه کنید فواید آن است. چرا از صندلی ماساژور استفاده کنیم؟ دلایل زیادی وجود دارد که چرا افراد دوست دارند از صندلی ماساژور استفاده کنند. صندلی ماساژور علاوه بر اینکه می تواند شما را آرام کند، نقش مهمی در درمان برخی بیماری ها از جمله بهبود گردش خون، سلامت روان و سلامت جسمی دارد. اگرچه استخدام یک ماساژدرمانگر یا حضور در کلینیک ماساژ گزینه رایج تری است، صندلی ماساژ به شما این امکان را می دهد که در هر زمانی از شبانه روز، ماساژ درمانگر خود را داشته باشید.

ماساژور میگرنی در کیش


البته صندلی ماساژور برای مصارف مختلفی قابل استفاده است و تنها جنبه درمانی ندارد. در زیر به فواید صندلی ماساژور پرداخته ایم.
آرامش بیشتر و کاهش استرس
شرایط زندگی امروزی بیشتر افراد را در معرض بیماری های قلبی، شکست های عصبی و افسردگی قرار داده است. ماساژ از دیرباز به عنوان راهی برای کاهش استرس و تنش در بدن مورد استفاده قرار گرفته و بهترین راه برای آرامش است. صندلی ماساژور دقیقاً به همین ترتیب عمل می کند. یکی از بهترین مزایای صندلی ماساژور این است که از تکنیک ها و روش های مختلف استفاده می کند و باعث می شود احساس شادابی و استراحت بیشتری داشته باشید.
کاهش سردرد و میگرن
میگرن یکی از شایع ترین مشکلات پزشکی دوران مدرن است که شناخته شده ترین محرک آن خستگی، تغییرات هورمونی، تغییرات خلقی ناگهانی و خواب نامنظم است. ماساژ تقریباً تمام این محرک ها را خنثی می کند و میگرن را به میزان قابل توجهی درمان می کند. صندلی ماساژور به طور منظم شما را ماساژ می دهد و سردرد و حملات میگرنی را کاهش می دهد.
بهبود کیفیت خواب
استفاده از صندلی ماساژور می تواند کیفیت خواب شما را تا حد زیادی بهبود بخشد، به این ترتیب می توانید سریعتر به خواب بروید و در عین حال کیفیت خواب خود را بهبود ببخشید.
مسکن درد
مطمئنا یکی از مهم ترین دلایل استفاده از صندلی ماساژور پتانسیل قوی آن برای تسکین درد است. استفاده از صندلی ماساژور می تواند به کاهش درد و التهاب در مفاصل، کاهش درد و سفتی در گردن، شانه ها، سردرد، کمردرد، عضلات و سایر قسمت های بدن کمک کند. علاوه بر این، استفاده منظم از صندلی ماساژور می تواند در بهبود سلامت کلی شما موثر باشد.
مطالعات نشان داده اند که با افزایش سروتونین و کاهش سطح کورتیزول، بدن بهتر می تواند درد را مدیریت کند. این همان چیزی است که در طول ماساژ صندلی اتفاق می افتد و می تواند درد مزمن را به میزان قابل توجهی کاهش یا از بین ببرد. برای افرادی که درد طولانی مدت دارند، این قانع کننده ترین مزیت صندلی ماساژ است.
گردش خون را بهبود بخشد
یک صندلی ماساژور می تواند با کاهش استرس و تنش، گردش خون را در تمام قسمت های بدن شما بهبود بخشد. تکنیک های ماساژ گردش خون را به طور فیزیکی تحریک می کند و به جریان بهتر آن کمک می کند. توجه داشته باشید که گردش خون خوب برای دفع سموم از بدن نیز ضروری است. تجربیات نشان می دهد افرادی که به مدت طولانی از صندلی ماساژور برای درمان استفاده کرده اند، استرس و اضطراب خود را کاهش داده اند. به یاد داشته باشید که استرس و اضطراب عامل اصلی فشار خون بالا هستند. علاوه بر این، گردش خون خوب نیز برای عملکرد بهتر قلب ضروری است.

https://atosis.ir/product-category/%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DA%98-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF/

 

ماساژ از نظر علمی برای تسکین استرس و دردهای مزمن ثابت شده است. هر ساله میلیون ها نفر در سراسر جهان از ماساژ به عنوان یک درمان مکمل استفاده می کنند. شاید اگر ماساژ در دسترس تر بود و مراجعه به مراکز ماساژ راحت تر بود، افراد بیشتری می توانستند از آن بهره مند شوند. با این حال خوشبختانه امروزه صندلی های ماساژور این مشکل را حل کرده اند و هر فردی می تواند به راحتی با خرید صندلی ماساژور از مزایای صندلی ماساژور بهره مند شود.

مزایای صندلی ماساژور غیر معمول نیست و می تواند از بسیاری از مشکلات جلوگیری کند. مزایا و فواید صندلی ماساژور را در زیر به تفصیل مورد بحث قرار داده ایم. پیشنهاد می کنم این مقاله را بخوانید و با فواید بی نظیر صندلی ماساژور آشنا شوید.
چگونه صندلی ماساژور ماساژ می دهد؟
ماساژ با صندلی ماساژ از بسیاری جهات شبیه ماساژ سنتی است، با این تفاوت که مشتریان به جای دراز کشیدن روی تخت یا تشک، روی صندلی تخصصی مجهز به تکنولوژی روز می نشینند. اکثر صندلی های ماساژ دارای دسته هایی برای بهبود عملکرد بالاتنه هستند و می توان آنها را در ارتفاع های مختلف تنظیم کرد.
صندلی ماساژور را از کجا بخریم؟
واقعیت این است که صندلی ماساژور در مدل های مختلف در بازار موجود است، اما پیدا کردن صندلی مناسب برای نیازهای شما ممکن است دشوار باشد. ما فروشگاه آی رست را به دلیل ارائه انواع دستگاه های صندلی ماساژور و تجهیزات ماساژ از معتبرترین و شناخته شده ترین برند آی رست پیشنهاد می کنیم. شما می توانید دستگاه خود را برای هر سطح نیاز و درآمد خریداری کنید. توجه داشته باشید که با خرید از Ayrest از مزایایی چون ارسال و نصب رایگان، 8 سال خدمات پس از فروش و دو سال گارانتی بهره مند خواهید شد.

قیمت صندلی ماساژور


صندلی ماساژور برای چه مواردی استفاده می شود؟
می توان گفت این صندلی با بهبود عملکرد بدن و رفع خستگی آن به نوعی می تواند سلامت روح را بهبود بخشد. با این حال، این که چیست و عملکرد آن برای بسیاری از مردم ناشناخته باقی مانده است. در این متن سعی شده تا شما عموم عزیزان با تمام جزئیات آن با این محصول پزشکی آشنا شوید. اگر به سلامتی و بهبود کیفیت زندگی خود اهمیت می دهید، خواندن این مقاله را به تعویق نیندازید. با ما همراه باشید تا محتوای عالی را با هم مرور کنیم.
صندلی ماساژور همانطور که از نامش پیداست ماساژوری است که می تواند به طور حرفه ای خستگی ناشی از کار و فعالیت های روزانه را برطرف کند. برای کسانی که برای مدت طولانی می ایستند یا نیاز به حرکت زیاد در محل کار خود دارند، استراحت و لیسیدن روی یک صندلی ساده برای رفع خستگی کافی نخواهد بود. این صندلی ها که با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و بر اساس اصول ارگونومی و فیزیک انسانی طراحی شده اند به خوبی می توانند باعث آرامش اندام های کاربر شوند. این ماساژورهای برقی تمام نقاط بدن را به بهترین شکل ممکن ماساژ می دهند و احساس آرامش و نشاط را به شما القا می کنند.
چگونه عملکرد صندلی ماساژور را ارزیابی کنیم؟
صندلی ماساژور دارای عملکرد و ویژگی مشخصی است که می تواند آن را به یک وسیله پزشکی مدرن تبدیل کند که نیاز ضروری آن را برای کاربرانش ایجاد می کند. در اینجا برخی از آن ویژگی ها آورده شده است:

کیسه های هوا که پاها و مچ ها، دست ها، شانه ها و شانه ها و گردن را تحت فشار خفیف تحت تاثیر قرار می دهند.

توپ های چرخشی که کف پا، کمر و پشت را مالش می دهند و ماهیچه های باسن و ساق پا را شل می کنند.

انواع مختلفی از سبک های ماساژ را ارائه می دهد که می توانید آنها را در برنامه بازنشانی کنید.

توانایی شناسایی نقاط فشاری مورد هدف طب سنتی را دارد.

طراحی منحصر به فرد با رعایت اصول ارگونومیک،

گرمایش و لرزش برای بهبود بافت عضلانی.

گرانش را به صفر می رساند و وزن را از بدن خارج می کند.

اسکن بدن با این دستگاه امکان پذیر است.

ماساژ سه بعدی و چهار بعدی

· پخش موزیک،

امکان تغییر حرکت ماساژ از L به S.

· دارای کنترل از راه دور.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۸:۳۹ توسط:ارمین ازادی خواه موضوع: نظرات (0)