اتوسیس اتوسیس .

اتوسیس

فروش صندلی ماساژور

آیا ماساژ برای سردرد موثر است؟ ماساژ سردرد یکی از آرام بخش ترین و موثرترین روش ها برای درمان سردردهای مزمن و تنشی است. ماساژ سردرد تنش را از بین می برد و بدن و ذهن را آرام می کند. درمان سردرد همچنین به عنوان پیشگیری عمل می کند و به شما کمک می کند تا به زندگی عادی خود بدون درد در سر خود ادامه دهید.

https://atosis.ir/product-category/%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DA%98%D9%88%D8%B1-%D9%85%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D9%86%DB%8C/

در واقع سردرد می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که یکی از اصلی ترین آنها نرسیدن مواد معدنی به قسمت های موثر بدن است. به همین دلیل است که برخی از سردردها با نوشیدن آب درمان می شوند. همچنین ماساژ سردرد که با ماساژ قسمت‌های خاصی از بدن انجام می‌شود، باعث جریان یافتن خون به آن قسمت‌ها و در نتیجه بهبود سردرد می‌شود.

سردرد یکی از رایج ترین مشکلات روزمره افراد است که زندگی آن ها را تحت تاثیر قرار داده و برای این دسته از افراد مشکلاتی ایجاد می کند.
بهترین ماساژ برای درمان میگرن چیست؟
ماساژ درمانی می تواند بسیار آرامش بخش باشد. بهترین نوع ماساژ برای میگرن به ترجیحات شما، محرک های شما و در نهایت نحوه عملکرد آن برای شما بستگی دارد. درباره برخی از بهترین ماساژها برای درمان میگرن بیشتر بدانید:
- ماساژ سنتی و رایحه درمانی: ماساژ سنتی به رفع اضطراب و افزایش آرامش کمک می کند. اگر رایحه درمانی و استفاده از روغن های ضروری را به آن اضافه کنید، ممکن است احساس بهتری داشته باشید. تحقیقات نشان می دهد که اسانس اسطوخودوس می تواند به کاهش استرس و بهبود کیفیت خواب و همچنین کاهش علائم میگرن کمک کند.
به خاطر داشته باشید که روغن های ضروری که طبیعی و بی خطر به نظر می رسند نیز می توانند در برخی موارد تاثیر منفی داشته باشند. برخی از آنها می توانند باعث سردرد یا علائم دیگر در افرادی شوند که به بوها حساس هستند.
- ماساژ نقطه ماشه ای: این نوع ماساژ می تواند درد سر و گردن را تسکین دهد. تحقیقات در مورد اثربخشی ماساژ نقطه ماشه ای بر میگرن محدود اما امیدوارکننده است. یک مطالعه نشان می دهد که این نوع ماساژ همراه با دارو به طور قابل توجهی در تسکین میگرن موثرتر از دارو به تنهایی است.
- ماساژ رفلکسولوژی: در این نوع ماساژ، درمانگر مانند ماساژ نقطه ای به قسمت های مختلف دست یا پا فشار وارد می کند. به این ترتیب با تحریک یک قسمت از بدن، بهبود بخشی دیگر افزایش می یابد. حداقل، این نوع ماساژ می تواند حس آرامش را تقویت کند که در نهایت به تسکین درد میگرن کمک می کند. از مزایای ماساژ رفلکسولوژی می توان به آرامش بیشتر، کیفیت خواب بهتر، کاهش استرس و در نهایت کاهش درد اشاره کرد.
- ماساژ تایلندی: برخلاف یک ماساژ معمولی غربی که آرامش بخش است، ماساژ تایلندی بسیار فعال است. فشرده سازی، کشش، کشش و تحریک عضله در این نوع ماساژ ترکیب می شود. همچنین با کاهش درد میگرن همراه است. ممکن است این نوع ماساژ را بخشی از یک رویکرد کلی خودمراقبتی برای مدیریت میگرن در نظر بگیرید، اما اگر ناراحت کننده شد، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

فروش صندلی ماساژور
توجه به نکات قبل از خرید صندلی ماساژور بسیار مهم است. گزینه هایی که می خواهید کاملاً به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. ترجیح شخصی شما ممکن است به قد و وزن، وضعیت بدنی یا حتی دکوراسیون منزل شما بستگی داشته باشد.
حتی می توانید نیازهای خود را با توجه به نوع استفاده ای که می خواهید از صندلی ماساژور داشته باشید تعریف کنید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید فقط گاهی اوقات از صندلی ماساژور خود استفاده کنید، احتمالاً یکی از مدل های پایه و دسته کفایت می کند. اگر از درد مزمن رنج می برید یا برای مدیریت اضطراب و استرس خود به آن نیاز دارید، ممکن است به ماساژور قوی تری نیاز داشته باشید. در ادامه نکاتی را که در انتخاب یک ماساژور مناسب باید در نظر بگیرید را فهرست می کنیم.
1. جنس صندلی ماساژور
بسته به نوع طراحی داخلی منزل و سلیقه شخصی شما، ممکن است به صندلی پارچه ای یا چرمی علاقه مند باشید. اگرچه جنس چرم بسیار زیبا و ظریف است، اما ممکن است در حین ماساژ هنگامی که صندلی گرم می شود عرق کنید. یا ممکن است نرمی پارچه را ترجیح دهید.
2. سبک صندلی ماساژور; راهنمای خرید صندلی ماساژور
انواع مختلفی از سبک های سنتی مناسب برای دکوراسیون داخلی سنتی، سبک های مدرن و فشرده وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. بسیاری از بهترین صندلی های ماساژ در جهان بسیار حجیم و دارای پایه های بزرگ هستند، فضای مخصوصی برای بازوها دارند و برای استراحت سر و گردن مناسب هستند. بسیاری از صندلی‌های ماساژور که با ظاهری ساده، اما بسیار شیک و ظریف طراحی شده‌اند، بیشتر تزئینی هستند و مزایای درمانی کمتری دارند.
چگونه عملکرد صندلی ماساژور را ارزیابی کنیم؟
صندلی ماساژور دارای عملکرد و ویژگی مشخصی است که می تواند آن را به یک وسیله پزشکی مدرن تبدیل کند که نیاز ضروری آن را برای کاربرانش ایجاد می کند. در اینجا برخی از آن ویژگی ها آورده شده است:

کیسه های هوا که پاها و مچ ها، دست ها، شانه ها و شانه ها و گردن را تحت فشار خفیف تحت تاثیر قرار می دهند.

توپ های چرخشی که کف پا، کمر و پشت را مالش می دهند و ماهیچه های باسن و ساق پا را شل می کنند.

انواع مختلفی از سبک های ماساژ را ارائه می دهد که می توانید آنها را در برنامه بازنشانی کنید.

توانایی شناسایی نقاط فشاری مورد هدف طب سنتی را دارد.

طراحی منحصر به فرد با رعایت اصول ارگونومیک،

گرمایش و لرزش برای بهبود بافت عضلانی.

گرانش را به صفر می رساند و وزن را از بدن خارج می کند.

اسکن بدن با این دستگاه امکان پذیر است.

ماساژ سه بعدی و چهار بعدی

· پخش موزیک،

امکان تغییر حرکت ماساژ از L به S.

· دارای ریموت کنترل.

صندلی ماساژور irest در تهران


صندلی ماساژور از نظر حجم و اندازه بزرگتر از صندلی های دیگر است، بنابراین فضای بیشتری را اشغال می کند و حرکت آن دشوار است. البته اگر خانه یا محل کار شما فضای کافی دارد، می توانید بدون نگرانی از این صندلی استفاده کنید. اما اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید، حتما قبل از خرید، اندازه و حجم محصول مورد نظر خود را بررسی کنید. شایان ذکر است چنین صندلی هایی را می توان یکی از اجزای مبلمان منزل دانست.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۳:۴۹ توسط:ارمین ازادی خواه موضوع: نظرات (0)