اتوسیس اتوسیس .

اتوسیس

ماساژور برقی در تهران

فواید ماساژ سنگ داغ
در فرآیند ماساژ سنگ داغ، گرمای موجود در سنگ ها به بافت های داخلی بدن و عروق نفوذ می کند و با رفع انسداد رگ ها، عملکرد سیستم گردش خون را بهبود می بخشد.

https://atosis.ir/product-category/%D8%B3%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DA%98/

با شکل گیری گردش خون خوب در بدن، فرآیند اکسیژن رسانی به تمام قسمت های بدن به ویژه ماهیچه ها افزایش می یابد. بنابراین، خستگی، گرفتگی و درد عضلانی درمان می شود.

لازم به ذکر است که گرما و وزن مناسب سنگ ها در ماساژ سنگ داغ باعث نرم شدن بافت های اسپاسمودیک بدن می شود. ماهیچه ها و بافت های اسپاسمودیک در مواجهه با گرمای سنگ ها بسیار سفت و سفت می شوند و شل می شوند.

علاوه بر این، تخت سنگی انرژی قابل توجهی را به بدن منتقل می کند.

سایر فواید ماساژ سنگ داغ عبارتند از:

• درمان درد به خصوص در ناحیه کمر

• درمان درد ناشی از آرتریت

• رفع بی خوابی

• کاهش افسردگی و استرس

• رفع گرفتگی عضلات

• انعطاف پذیری مفصل

• تنظیم هماهنگی بدن

• آرامش بخش

• بهبود سلامت قلب و عروق

• تسکین سیستم عصبی مرکزی: با قرار دادن سنگ های داغ روی ستون فقرات

• دفع سموم از بدن

• مناسب برای بیماران مبتلا به فیبرومیالژیا

• تقویت بافت های آسیب دیده

محدودیت های ماساژ سنگ داغ
ماساژ درمانی با سنگ داغ برای زنان باردار، کودکان، افراد مبتلا به سرطان، دیابت، فشار خون بالا و نارسایی قلبی توصیه نمی شود.

دیابت در عملکرد اعصاب و عروق خونی در قسمت پایین بدن (پاها و انگشتان پا) اختلال ایجاد می کند. با گذشت زمان، افراد مبتلا به دیابت احساس درد، زخم و سوزش در پاها و دست های خود را از دست می دهند. بنابراین ممکن است در حین ماساژ متوجه داغی بیش از حد سنگ ها نشوند و درمانگر را در جریان آن قرار ندهند.

علاوه بر این، استفاده از این ماساژ درمانی برای افرادی که به دلیل مصرف دارو دارای سطوح خونی بسیار پایین هستند، محدود است.

در ادامه برخی از بیماری هایی که با ماساژ سنگ داغ تشدید می شوند را شرح می دهیم:

• عارضه واریس

• میگرن

• صرع

• تومور

• زخم های پوستی: باکتری های موجود در روغن تکثیر عفونت زخم را تشدید می کنند

• ایمپلنت فلزی

• مناطق ضعیف شده یا سوخته

ماساژور برقی در تهران چیست؟
همه افراد با فعالیت های متفاوتی که در طول روز انجام می دهند، گاهی دچار خستگی، درد عضلانی و به اصطلاح کبودی بدن می شوند. در این شرایط ماساژ درمانی با استفاده از انواع ماساژورهای برقی درد را تسکین می دهد و آرامش جسمی و روحی را برای فرد به ارمغان می آورد.

ماساژورهای برقی که با نام‌های ماساژور غیر دستی و ماساژور برقی نیز شناخته می‌شوند، تجهیزات پزشکی برای فیزیوتراپی و توانبخشی هستند، استفاده از آن‌ها آسان است و به دلیل مزایای فراوان، دوام و کیفیت خوب، با استقبال ویژه‌ای از سوی مردم مواجه شده است. آنها به طور گسترده در خانه، محل کار و خارج از خانه استفاده می شوند. با خرید ماساژور برقی می توانید در هر زمان به ماساژ دسترسی داشته باشید، آرامش و نشاط را برای همه اعضای خانواده به ارمغان بیاورید و از آنجایی که نیازی به مراجعه به مراکز ماساژ نیست، در زمان نیز صرفه جویی می کنید. ماساژورهای برقی وسیله ای بسیار کاربردی هستند، به صورت برقی و شارژی کار می کنند و بدون صرف انرژی توسط فرد، با وارد کردن فشار موزون و مناسب به بدن و گرم کردن قسمت مورد نظر، بر سلامت و شادابی افراد تأثیر می گذارند.
ماساژور برقی کارکرد اتوماتیک چیست؟
این نوع ماساژور به جای کارکرد دستی از برق استفاده می کند. این نوع ماساژورها معمولاً با باتری های قابل تعویض یا شارژی عرضه می شوند. این محصول به شما این امکان را می دهد که از جلسه ماساژ خود بدون انجام کاری لذت کامل ببرید، برخلاف برنامه دستی که برای کار فقط به یک دست نیاز دارد.
اگرچه این دسته از ماساژورها را می توان با توجه به مکانیسم ماساژ یا ناحیه مورد نظر بدن که در آن استفاده می شود به مدل های مختلفی تقسیم کرد.
صندلی ماساژور برقی
صندلی های ماساژور برقی که به آن ها صندلی ماساژور، مبل ماساژور، صندلی ماساژور شیاتسو و صندلی ماساژور شیاتسو نیز گفته می شود، مبل هایی بسیار راحت، لوکس و ارگونومیک هستند که می توانند همزمان کل بدن را ماساژ دهند یا قسمت های خاصی از بدن را انتخاب کنند. بدن بدن دارند و عملکردشان ارتعاش است. در برخی از مبل های ماساژور امکان اسکن سایز بدن و تنظیم ماساژ با توجه به قد و اندام فرد وجود دارد. صندلی های ماساژ با فشار دادن، مالش، ضربه زدن و ورز دادن به بدن، عضلات بدن را آرام می کنند. صندلی ماساژور شیاتسو برای افراد مبتلا به درد مفاصل، ورزشکاران، کارمندان و تمامی افراد بسیار فعال مناسب است.

صندلی ماساژور کجا مفید است؟
صندلی ماساژور را می توان در هر جایی خریداری و استفاده کرد. شامل:
میز
مرکز خرید
مراکز کنفرانس
مراکز ماساژ و تناسب اندام
سالن های زیبایی
کتابخانه ها
صفحه اصلی
باشگاه ها
مزایای صندلی ماساژور چیست؟
برخی از مسائل روحی و جسمی مانند تنش عضلانی و استرس روزمره می تواند منجر به سردرد و ناراحتی مفاصل شود. چنین مشکلاتی در صورت عدم درمان می توانند اثرات طولانی مدت داشته باشند. به همین دلیل است که همیشه باید سلامت کلی بدن خود را در اولویت قرار دهید.

از مزایای صندلی ماساژور می توان به کاهش استرس، افزایش گردش خون، افزایش انعطاف بدنی، تقویت سیستم ایمنی، تسکین درد، خواب عمیق تر، بهبود عملکرد ورزشی، خلق و خو و مدیریت بهتر بیماری های مزمن اشاره کرد.
چه افرادی نباید از ماساژور استفاده کنند؟

صندلی ماساژور در تهران


افرادی که زخم های باز یا عفونت های پوستی دارند
زنان حامله
افراد مبتلا به تومور (باید با پزشک خود مشورت کنند)
افرادی که مشکلات خاص گردش خون دارند
مزایای استفاده از مبل ماساژ چیست؟
استفاده از صندلی ماساژور مزایایی دارد که در طول این مقاله به طور ضمنی آموخته ایم. همانطور که گفته شد هدف اصلی این دستگاه حفظ سلامت و کاهش استرس های جسمی و روحی ناشی از کار زیاد است. اما یکی دیگر از مزیت های این نوع مبل ها، دسترسی بسیار خوب آنها در هنگام استفاده است. با داشتن یکی از این مبل ها می توانید هر زمان که نیاز به استراحت و رفع خستگی داشتید از آن استفاده کنید. نیازی نیست یک غریبه به خانه شما بیاید و بدن شما را ماساژ دهد. در آن شلوغی ها و ترافیک حتی لازم نیست به مراکز ماساژ بروید. شما نیازی به صرف هزینه و زمان زیادی ندارید. نه تنها شما، بلکه همه اعضای خانواده می توانید از هدیه این صندلی های مدرن و طبی لذت ببرید. البته فراموش نکنید، بهتر است کودکان از این مبل ها استفاده نکنند.
برای خرید ماساژور چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟
ماساژور برقی را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.
هنگام خرید ماساژور باید به سن و شرایط بدنی خود توجه کنید.
مصرف برق ماساژور مورد نظر خود را بررسی کنید.
وزن و حجم ماساژور را بر اساس استفاده و شرایط خود در نظر بگیرید.
کیفیت، دوام و ایمنی ماساژور را بررسی کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۹:۵۷ توسط:ارمین ازادی خواه موضوع: نظرات (0)